Sugestii

Ne bucuram ca utilizati Aplicatia BPay! Asteptam cu interes parerile voastre aici.
moderatorBRP
Moderator
Mesaje: 16
Membru din: 29 Mai 2020 11:39

Asteptam sugestiile voastre aici.
andrewyw
Membru
Mesaje: 1
Membru din: 05 Sep 2020 17:04

Salut!
As propune, daca este posibil macar in viitor, asocierea cardului activ STB cu aplicatia Bpay pentru abonamente (atat cele gratuite, pentru elevi si pensionari, cat si cele platite)

De ce este utila aceasta optiune? Deoarece poti sa iti uiti portofelul acasa sau cardul si sa ai la indemana telefonul. S-ar evita problemele cu controlorii in acest fel.
moderatorBRP
Moderator
Mesaje: 16
Membru din: 29 Mai 2020 11:39

andrewyw scrie:
08 Sep 2020 20:43
Salut!
As propune, daca este posibil macar in viitor, asocierea cardului activ STB cu aplicatia Bpay pentru abonamente (atat cele gratuite, pentru elevi si pensionari, cat si cele platite)

De ce este utila aceasta optiune? Deoarece poti sa iti uiti portofelul acasa sau cardul si sa ai la indemana telefonul. S-ar evita problemele cu controlorii in acest fel.
Salut! Sugestia pe care ne-ai transmis-o a fost retinuta in atentia noastra. Iti multumim!
Marian
Membru
Mesaje: 2
Membru din: 19 Ian 2021 23:56

Buna ziua!

Cum putem face dovada detinerii unui titlu de calatorie valabil daca bateria s-a descarcat intre timp?
Daca am scapat telefonul pe jos si s-a spart ecranul?

Ar mai fi nevoie de niște îmbunătățiri:
1. Utilizatorul sa aibe posibilitatea sa seteze o data de activare a abonamentului, inainte de plata iar dupa plata sa se activeze automat in data setata de utilizator. Deci nu in aceiasi zi in care s-a facut plata.
2. Să ne notificați cu 24 de ore inainte de expirarea abonamentului.
3. Să avem posibilitatea sa introducem CNP-ul in setarile contului - PROFIL - DATE PERSONALE. Atunci când avem probleme tehnice, gen baterie descarcata sau ecran spart la telefon, să fim verificați pe baza buletinului.
Multumim!
moderatorBRP
Moderator
Mesaje: 16
Membru din: 29 Mai 2020 11:39

Marian scrie:
21 Ian 2021 11:37
Buna ziua!

Cum putem face dovada detinerii unui titlu de calatorie valabil daca bateria s-a descarcat intre timp?
Daca am scapat telefonul pe jos si s-a spart ecranul?

Ar mai fi nevoie de niște îmbunătățiri:
1. Utilizatorul sa aibe posibilitatea sa seteze o data de activare a abonamentului, inainte de plata iar dupa plata sa se activeze automat in data setata de utilizator. Deci nu in aceiasi zi in care s-a facut plata.
2. Să ne notificați cu 24 de ore inainte de expirarea abonamentului.
3. Să avem posibilitatea sa introducem CNP-ul in setarile contului - PROFIL - DATE PERSONALE. Atunci când avem probleme tehnice, gen baterie descarcata sau ecran spart la telefon, să fim verificați pe baza buletinului.
Multumim!
Salut,
In prezent, agentii de control pot verifica valabilitatea unui titlu de calatorie doar prin scanarea codului QR din aplicatia BPay, asa cum se mentioneaza si in termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei.
Inainte de a urca in mijloacele de transport public, este foarte important sa te asiguri ca bateria telefonului este incarcata suficient, pana la finalizarea calatoriei, astfel incat sa poti prezenta codul QR agentilor de control. Asadar, indiferent de situatiile la care ai facut referire (baterie descarcata sau ecran spart), este necesar ca telefonul sa fie functional in momentul controlului, pentru a permite verificarea valabilitatii titlului de calatorie.
Iti multumim pentru sugestiile tale privind imbunatatirea aplicatiei si, totodata, te asiguram ca le vom analiza.
Scrie răspuns